Regulamin

REGULAMIN ORGANIZACYJNY PODMIOTU LECZNICZEGO WYKONUJĄCEGO
ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE W FORMIE USŁUG TELEMEDYCZNYCH



§1 Ogólne postanowienia organizacyjne

Zasady korzystania z strony Internetowej




§7 Czynności udzielania świadczeń zdrowotnych (telemedycyna)

§8 Opłaty za świadczenia zdrowotne

Cennik opłat za udzielanie świadczeń zdrowotnych jest dostępny na https://drthc.pl/cennik .



§9 Udostępnienie dokumentacji medycznej i opłaty

 Pierwsze udostępnienie dokumentacjiKolejne udostępnienie dokumentacji
wydruk (1 strona)0,00 zł2,50 zł
odpis (1 strona)0,00 zł19,59 zł
środki komunikacji elektronicznej0,00 zł0,00 zł
informatyczny nośnik danych0,00 zł2,50 zł


§10 Warunki współdziałania z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą



Spółka w celu zapewnienia prawidłowości oraz ciągłości procesu udzielania świadczeń zdrowotnych podejmuje się współpracy z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą, tj. lekarzami z którymi spółka ma zawarte umowy o świadczeniu usług medycznych.


§11 Zawarcie i rozwiązanie umowy na odległość

  1. wypełnić wszystkie obowiązkowe pola formularza
  2. zaakceptować regulamin i politykę prywatności
  3. uiścić opłatę za usługę w wysokości poddanej w cenniku, który jest dostępnym na stronie.
  1. Usługodawca zapewnia zgodność świadczenia usług telemedycznych z umową.
  2. Reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem adresu mailowego recepcja@drthc.pl . Zaleca się jednak składanie reklamacji pisemnie na adres Marsz. Józefa Piłsudskiego 74 / 320, 50-020 Wrocław, Polska. W treści reklamacji należy podać dane identyfikacyjne pacjenta, takie jak: imię, nazwisko, adres pocztowy, numer telefonu, adres e-mail, numer zamówienia, opis przedmiotu reklamacji pacjenta oraz data świadczenia usługi telemedycznej. Usługodawca udzieli odpowiedzi na reklamację na papierze lub drogą mailową w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.


§13 Dane osobowe

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:

Cele przetwarzania danych osobowych:



§14 Postanowienia końcowe regulaminu

Konsument może skorzystać także z utworzonej przez Komisję Europejską platformy internetowej służącej do rozwiązywania sporów („platforma ODR”) pomiędzy przedsiębiorstwami a konsumentami. Dostęp do platformy ODR można uzyskać pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  1. zmiana lub pojawienie się nowych interpretacji przepisów prawa w wyniku orzeczeń sądowych lub decyzji organów władzy lub administracji publicznej mających bezpośredni wpływ na treść niniejszego regulaminu;
  2. zmiana danych firmy, danych kontaktowych lub adresów URL zawartych w treści regulaminu;
  3. wprowadzenie nowych lub zmiana dotychczasowych przepisów prawa, jeżeli ma to bezpośredni wpływ na treść niniejszego regulaminu;
  4. orzeczenia, decyzje, postanowienia lub wytyczne organów władzy publicznej dotyczące niniejszego regulaminu;
  5. dostosowanie regulaminu do warunków rynkowych związanych z postępem technologicznym, mającym wpływ na jego postanowienia;
  6. wprowadzenie innych zmian korzystnych dla pacjentów oraz zgodnych z prawem.

Pacjenci zostaną powiadomieni o wszelkich zmianach Regulaminu co najmniej dwa dni przed ich wejściem w życie, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz poprzez opublikowanie zmienionej wersji Regulaminu.

Zmiana Regulaminu nie może wpływać negatywnie na prawa wcześniej nabyte przez pacjentów.